Тернополянка Тетяна Долішна на своїй сторінці у “Фейсбук” розмістила пост про нативну рекламу лінії магазинів “Єва” в українському інформаційному просторі, приурочену до російського свята – Дня захисника Вітчизни.

У рекламі клієнтам пропонують придбати за вигідною ціною засоби гігієни та догляду для чоловіків. Останній день акції – 23 лютого.

Сьогодні дивилася Ютуб і тут мені випливає рекламний ролик про знижки на чоловічі гелі. Я аж не повірила своїм очам!

Лінія магазинів EVA пропонує сьогодні – «даруй особливе»! Термін дії акції з 3.02.2022 по 23.02.2022! Не знала, що до сьогоднішнього дня український бізнес ставиться з такою увагою. Зважаючи на військову агресію Росії і загострення ситуації на сході України, не розумію логіки маркетологів компанії.

Я звернулася до них за поясненням. Звичайно, я все не правильно зрозуміла, на їх думку. Але для мене трактування такої акції однозначне, негативне і образливе.

Представники компанії “Єва” заявили, що акція не пов’язана з можливими святами. Якщо пропозиції дійсні у рамках святкових днів, це зазначається в описі. Але чому для періоду знижок обрали саме дату до 23 лютого, пояснити так і не змогли.

Чому про це пишу? Бо, на мою думку, ми повинні постійно очищати наше українське життєве поле в різних сферах: освіті, культурі, бізнесі, в економіці, в політиці. І у власному усвідомленні також. А зараз особливий момент, щоб активно позбуватися негативних корінчиків. І не тягнути непотріб в наше майбутнє.💙💛