Шахраї активно поширюють інформацію про об’єднання “Приватбанку” і державного “Ощадбанку”. Шахраї телефонують жертві (не обов’язково клієнту “Приватбанку”), і представляються працівниками служби безпеки “Ощадбанку” і, зловживаючи довірою громадян, дізнаються, чи є майбутній потерпілий клієнтом “Приватбанку”.
Якщо цей факт підтверджується, то людині повідомляють, що в зв’язку з об’єднанням цих банківських установ, клієнту терміново потрібно переказати кошти з рахунку “Привату” на новий, оформлений в “Ощадбанку”, картковий рахунок.
Під час спілкування зловмисники намагаються дізнатися інформацію про номер банківської карти, CVV код, пароль до інтернет-банкінгу та інші дані. Після отримання цих даних шахраї отримують доступ до рахунку і намагаються перерахувати кошти. Для цього, вони дзвонять жертві і повідомляють, що на мобільний відправлено смс, за допомогою якого і буде здійснений переказ коштів з картки “Привату” на нову карту “Ощад” або за допомогою вказаного смс-повідомлення, як і раніше клієнтові “Привату” необхідно активувати, знову ж, нову картку “Ощад”.
Ці смс – коди доступу до ресурсу “Приват 24”. Як зазначили у кіберполіції, це досить примітивна схема шахрайства, проте вона працює, тому закликають українців бути дуже обережними.