На 354 кілометрі траси міжнародного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече прогресує реконструкція мосту через річку Гнізна. Мостобудівники зараз працюють над основами трьох майбутніх опор мосту.
На перших двох опорах вже завершили влаштування буронабивних паль. 34 стрижні влаштували на глибину 12 метрів. Крім цього, на опорі №1 зробили бетонну основу під ростверк – верхню частину пальового фундаменту. Далі на цій бетонній конструкції будуватиметься опора.
Крім цього, в рамках реконструкції мосту, підрядна організація перенесла магістральний водогін міста Теребовля, частина якого пролягала в річищі Гнізної. Влаштували нові труби, клапани, а також захистили водогін від впливу зовнішніх факторів.
Після перенесення водогону багатотонний буронабивний кран почав робити свердловини під останню, третю опору мосту у Теребовлі. У пробурені свердловини мостобудівники заливають бетонну суміш, щоб надалі встановити арматурний каркас майбутніх паль.
Усього на мосту буде 3 опори, в основі яких – 58 палей.