Понад 100 000 тисяч втратили мешканці області за минулі дві доби натомість збагатилися шахраї.
З банківської картки 36-річної мешканки району пройдисвіти викрали 32 тисячі гривень, 46-річна жителька обласного центру, повіривши пройдисвітам, втратила понад 18 тисяч гривень, а 48-річний тернополянин перевів на невідомі рахунки понад 60 000 гривень.
На мобільний потерпілої зателефонував нібито співробітник безпеки клієнтів банку. Попередив жінку, що вона може втратити кошти, тому потрібно убезпечити доступ до рахунку. Замість покласти слухавку, жінка почала міняти паролі. Поки називала незнайомцю конфіденційні дані, повідомляла паролі, що надходили у вигляді смс, з її рахунку зник увесь залишок – 32 тисячі гривень.
За такою ж схемою втратила гроші жителька обласного центру. Телефонна розмова обійшлася потерпілій у 18 450 гривень. Перевів на невідомі рахунки власні кошти ще один мешканець Тернополя. Чоловіка аферист запевнив, його рахунок заблокували кіберзлодії і необхідно убезпечити кошти.
Поліцейські нагадують: аби не потрапити в шахрайські пастки, слід не довіряти незнайомцям конфіденційну інформацію. Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють у відділеннях банку.
У випадку, коли до вас телефонують та вимагають захисні дані перевести гроші на інший рахунок, кладіть слухавку та самостійно перевіряйте усю інформацію у відділені банку.