Ваш банківський рахунок заблоковано – саме під таким приводом пройдисвіт зателефонував до мешканця обласного центру та довідався конфіденційну інформацію. Він спустошив електронний гаманець, привласнивши заощадження краянина.
До заявника зателефонував невідомий та представився співробітником фінансової установи. Ввійшовши в довіру він дізнався вміст смс-повідомлення, яке надійшло на телефон тернополянина. Як наслідок з рахунку краянина зникло майже 16 000 гривень
Відомості про подію слідчі внесли в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 1 статті 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України.
Аби розпізнати шахрайство і не стати його жертвою, слід запам’ятати:
– співробітники банку ніколи не вимагають назвати останні три цифри на зворотному боці картки (CVV-код), пароль від карти, термін дії, одноразовий пароль, код операції, який приходить на телефон;
– якщо вас просять перевести куди-небудь гроші для того, щоб активувати або розблокувати картку, не піддавайтеся на такі вмовляння. Адже співробітники фінустанови не можуть вимагати переказу грошей, а такі прохання явно вказують на шахрайство;
– дзвінок або СМС надходить з незнайомого номера, якого точно немає на офіційному сайті фінансової установи. Номер також можна знайти на зворотному боці карти.