Аж дві зустрічі за участю викладачів та здобувачів 3-4 курсів бакалаврату та 1 курсу магістратури хіміко-біологічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка зі спеціальностей 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 014.06 Середня освіта (Хімія) та 014.15 Середня освіта (Природничі науки) відбулися минулого тижня в рамках відкритого міжуніверситетського лекторію для обговорення найактуальніших проблем методики навчання природничих наук.17 травня з лекцією на тему «Зміст та реалізація інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» виступила кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу біологічної, хімічної і фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України, авторка однієї з модельних навчальних програм інтегрованих природничих курсів для 5-6 класів Коршевнюк Тетяна Валеріївна. Спікерка розкрила особливості авторської модельної програми інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для адаптивного циклу Нової української школи, продемонструвала оригінальний спосіб реалізації діяльнісного підходу до вивчення природничих наук в 5-6 класах ЗЗСО, ознайомила з «родзинками» авторського підручника
19 травня відбулася лекція доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри теорії і методики викладання природничих дисциплін Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, одного з авторів навчального посібника «Біологія і екологія» для 10 класу Рудишина Сергія Дмитровича на тему «Екологія та лінгвістична екологія: понятійно-категоріальний дискурс».
Лектор ознайомив майбутніх учителів природничих наук з особливостями екологічної освіти в закладах загальної середньої освіти, обґрунтував авторське тлумачення поняття «екологія» та низки екологічних законів, які продемонстрував на цікавих прикладах із застосуванням інноваційних методик навчання. Лектор багато спілкувався з присутніми на заході, заохочуючи до роздумів про довкілля як природне середовище життя людини та її відповідальності за його збереження.
До гостьових лекцій вже залучаються викладачі та здобувачі багатьох ЗВО України:
– Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка,
– Рівненського державного гуманітарного університету,
– Волинського національного університету імені Лесі Українки,
– Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка,
– Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка,
– Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка,
– Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка,
– Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка,
– Херсонського державного університету,
– Ізмаїльського державного гуманітарного університету.