Уперше за 50 років капітально ремонтуємо міст через річку Серет на км 103+602 автошляху Н-18 Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль. Головне завдання мостовиків – зробити прогонову будову, котра б витримувала сучасний потік транспорту, адже траса Н-18 на Тернопільщині є дуже завантаженою. Це основна туристична артерія у напрямку Карпат.

Міст з балкового перероблюють в арковий. Вже влаштовано три основні елементи моста, а саме гофровану арку та дві прогонові труби із металоконструкцій системи Віакон. Прогонові труби використовуватимуться для пропуску великих потоків води. На вході та виході з труб на щебеневу основу будуть влаштовані матраци Рено (розміром 3х2х0,23м) для укріплення пойми річки Серет.

Габарити моста збільшили до 9 метрів. Також розширені тротуари по обидва боки. Вони матимуть ширину 1,5 м. Особлива увага приділяється розміщенню каменю всередині конструкції. Саме від нього залежить тривалість експлуатації, міцність, надійність.