Понад 1500 гривень – вартував телефонний дзвінок жительці обласного центру. Після спілкування з псевдопрацівником банку, жінка втратила гроші.

Аферист зателефонував до заявниці та представився співробітником фінансової установи. Він розповів про те, що кошти жінки в небезпеці. Аби убезпечити гроші від зловмисників необхідно змінити пін-код. Однак потрібно уточнити персональні дані й зазначити новий пароль. Жінка не задумуючись про наслідки, зробила все те, що її попросив додзвонювач. За лічені хвилини вона отримала сповіщення про зняття коштів. За допомогою потерпіла звернулася до правоохоронців.

Відомості про подію внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань відповідно до статті 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України.