Впродовж червня працівники «БМбуд» виконували роботи з ліквідації ямковості та поточні середні і капітальні ремонти. Компанія працює на автошляхах Тернопільської та Івано-Франківської області.
Зокрема, йдеться про капітальний ремонт двох вулиць у Копичинцях: Шашкевича та Лисенка. Минулого тижня там почали виконувати підготовчі роботи і наразі вони продовжуються.
Щодо ямкового ремонту пневмоструменевим методом, то впродовж місяця такі роботи виконували на дорогах: Городище-Зарваниця-Бучач, Бережани-Нараїв-Брюховичі, Галич-Підгайці-Сатанів, Броди-Тернопіль, Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Тернопіль-Білобожниця та у містах Бучач і Хоростків.
Щодо дороги Бурштин-Калуш, на Івано-Франківщині, то там продовжуються роботи з ямкового ремонту і вкладання тротуару. Також працівники «БМбуд» працюють в напрямку Куровичі-Рогатин, виконуючи там поточний середній ремонт.
У селі Мар’янівка (С201503 від М-19-Мишковичі-Дружба) тривають підготовчі роботи перед проведенням поточного середнього ремонту. Працівники компанії зауважують, що саме у цьому селі вони вперше використали, для регенерації покриття, нещодавно придбаний ресайклер. Такий вид техніки, запевняють у «БМбуд» суттєво покращить якість та швидкість виконання робіт та додають – далеко не всі підприємтсва, які обслуговують автошляхи, можуть похвалитися такою спецтехнікою.
Щодо ремонтних робіт, які на завершальному етапі, то вкладання асфальтобетону закінчили, зокрема, на вул. Шевченка у селі Мужилів (Підгаєцька громада), де фахівці найближчим часом займуться роботамипо укріпленню узбіччя. Також завершується поточний середній ремонт дороги місцевого значення Вікно-Зарубинці (Гримайлівська громада Чортківського і Скалатська громада Тернопільського районів). Там вже постелений асфальтобетон і почалась підготовка до робіт по укріпленню узбіччя і встановлення бордюрів на кільці в селі Вікно.
Також працівники компанії завершили поточний ремонт вулиці Крушельницької у с. Гаї Гречинські, поблизу Тернополя.
Окремо варто зазначити, що «БМбуд» ремонтує міст у Бережанах – там наразі демонтували 8 плит, розкопали 2 опори і, за сприятливих погодних умов, продовжать роботу. Зокрема, заплановано перейти до укріплення підмостового русла бетоном і бетонування опор.