Тернополяни розповідають про масовий збій “ПриватБанку”, через який дехто залишився без коштів на рахунку, а інші – ще й з кредитами. Користувачі стикнулися з поворотним списанням сум з їхніх карток. Однак керівництво установи заспокоює клієнтів та обіцяє виправити ситуацію найближчим часом, проте постійно змінює дедлайни. Прессекретар “ПриватБанку” уже звернувся до постраждалих:

Прошу вибачення у деяких кліентів нашого банку, які через прикрий збій сьогодні стикнулися з повторним списанням коштів за деякими картками та некоректним відображенням та використанням доступного залишку за карткою. Наші фахівці працюють над вирішенням проблеми. Некоректно списані суми будуть повернені протягом доби. Ще раз приносимо вибачення за надані незручності.