На об’їзній дорозі Тернополя – Гаївському шляхопроводі – продовжуються роботи з будівництва нової сучасної дворівневої дорожньої розв’язки. Також планується масштабна реконструкція об’їзної дороги, що стане частиною найдовшої в Україні міжнародної траси М30, котра сполучає Львівську і Луганську області і має загальну протяжність близько 1400 км.
Гаївська розв’язка – до Дня міста
Нагадаємо, виключно силами тернопільської громади та за кошти з місцевого бюджету було збудовано один із наймасштабніших об’єктів України — Гаївський міст, через який проходять два магістральні шляхи державного значення
Згодом після численних звернень міської влади, керівництво держави виділило кошти на будівництво величезної транспортної розв’язки поруч із Гаївським мостом. Перший рівень шляхопроводу буде служити для пропуску транспорту через об’їзну дорогу. Водночас, нижня дорога дворівневої розв’язки з’єднуватиме вулицю Гайову і село Великі Гаї.
«Роботи на такому масштабному об’єкті тривають безперервно, адже зведення розв’язки заплановано закінчити до Дня міста», – зазначив міський голова Тернополя Сергій Надал.
Об’їзна дорога – до Дня Незалежності
«Президент України анонсував, що у 2021 році, до 30-річчя незалежності України планується відкрити найдовшу трасу в Україні М30, яка з’єднає Львівську і Луганську області. Частина цієї траси проходить об’їзною міста Тернополя і знаходиться на балансі та утриманні міста, хоча фактично є частиною міжнародної траси. Цією дорогою користуються усі жителі України, а також гості з-за кордону», – підкреслив Сергій Надал.
Якою ж буде нова об’їзна Тернополя?
Нова дорога поєднає міжнародні автомобільні траси М-12 на ділянці Тернопіль – Хмельницький і М-19 на ділянці Тернопіль – Дубно та дозволить звільнити місто від транзитного транспорту, суттєво покращить екологічну ситуацію і безпеку руху в місті Тернополі.
Перша черга Північної об’їзної Тернополя матиме протяжність 8,6 км. Пропускна спроможність дороги становитиме 40 000 автомобілів на добу.
Нова об’їзна дорога Тернополя буде мати чотири смуги руху та розподільчу смугу шириною не менше 13 м, що в майбутньому дозволить розширити її до шести смуг руху при збільшенні інтенсивності руху.
У подальшому Північна об’їзна дорога буде подовжена від дороги М-19 до дороги М-09 на ділянці Тернопіль – Львів.