Розв’язка буде з’єднувати на сході від міста дві міжнародні автодороги державного значення, М-19 та М-12, які в свою чергу співпадають з трасою проходження міжнародного автомобільного коридору Балтійське море-Чорне море. Транспортна розв’язка буде виконана в повному обсязі типу “лист конюшини” довжиною 6,7 км. Таке транспортне рішення в різних рівнях створить безпечні умови для транспортного руху на ділянці перетину цих доріг, пишуть Тернополяни.

Конструкція шляхопроводу є новітньою на теренах області, бо розробники надали перевагу архітектурі будови, форми якої будуть доречними на під’їзді до Тернополя. Прогонова будова буде виконана, як одна температурно-нерозрізна ланка з шарнірним об’єднанням прогонової будови з перехідними плитами на сполученні шляхопроводу з насипом. Опори, як проміжна так і берегові, запроектовані на палевій основі. Особливістю шляхопроводу є те, що проміжна стінкова опора є безригельною, а самі стінки об’єднані з прогоновою будовою, що підкреслює «легкість» споруд.