До Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області зі скаргою звернувся тернополянин, який скаржився на те, що продавець відмовив йому у задоволенні його прав. За словами заявника, у магазині керамічної плитки та сантехніки  обласного центру він придбав керамічний виріб – унітаз вартістю 9000 грн,  але під час  використання в товарі проявився  недолік – з’явилась мікротріщина. На усне звернення покупця, продавець відмовив у безоплатному усуненні недоліків, як це передбачено статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Спеціалісти допомогли йому оформити заяву (згідно вимог законодавства) до суб’єкта господарювання про проведення незалежної експертизи.

Після втручання спеціалістів Управління захисту споживачів, суб’єкт господарювання  організував проведення експертизи продукції, за результатами якої встановлено, що недоліки товару виникли не з вини споживача, а  виріб виявився бракованим. Тому, замінив керамічний виріб з істотним недоліком, на товар належної якості.

Тож у разі порушення прав споживача у сфері торгівлі чи надання послуг, радимо звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області (м. Тернопіль, вул. Микулинецька, 20, (0352) 52-10-10) або безпосередньо до Управління захисту споживачів (м.Тернопіль, б-р. Т.Шевченка, 11, (0352) 52-83-71), або до консультаційних центрів з питань захисту прав споживачів при районних та міському управлінні Головного управління у відповідному районі.