До відома громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Тернопільської міської ради!

З 1 жовтня до 31 грудня у Тернополі проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку. Для поновлення облікових  даних, особам, які перебувають на обліку, необхідно  подати в відділ квартирного обліку та нерухомості міської ради (вул. Листопадова,6, кабінет 24) наступні документи:

1.   Довідка з місця проживання про склад сім’ї  та  реєстрацію (форма№3);

2.  Довідка з місця роботи про працевлаштування  (для працевлаштованих), довідка з підприємства, на обслуговуванні якого перебуває будинок про те, що громадянин не працює (для не працевлаштованих), на всіх повнолітніх членів сім’ї;

3.  Довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права приватної власності на будинок (квартиру) по місту Тернополю на всіх членів сім’ї, включаючи неповнолітніх дітей, з ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (інформація станом на 29.12.2012 року), для осіб, які не поновляли облікові дані до 01.01.2013р.».

Звертаємо увагу, що прийом громадян у відділі квартирного обліку та нерухомості здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, який дозволяє виключити контакт між відвідувачами.

Допуск відвідувачів дозволяється лише у засобах індивідуального захисту та після проведення температурного скринінгу.

Для отримання консультацій звертайтеся за номерами телефонів: (067)4473107, (067) 4473128.

Графік роботи та прийому громадян:

Понеділок – четвер: 8:00–17:15 год., п’ятниця: 8:00-16:00 год.

Обідня перерва: 13:00–14:00 год.

Від admin