27 тисяч автівок щодоби, постійні затори та ДТП, без жодного ремонту останніх сорок років, в аварійному стані, – усе це про Гаївський міст. Об’єкт міжнародного значення, за ремонт якого не ризикнув взятися не лише жоден із попередніх мерів Тернополя, а й жоден голова обласної адміністрації. Обіцянки відремонтувати Гаївський міст давали кілька премʼєр-міністрів, – пише «TeNews».
Зрештою, через аварійний стан міст були змушені закрити. Лише Сергій Надал, розуміючи значення розвʼязки для розвантаження вулиць міста, взявся за цей грандіозний проєкт, не чекаючи допомоги від держави. Коштів, які пішли на будівництво Гаївського мосту, вистачило б на ремонт щонайменше тридцяти дворів. Зрештою, цей міст у зоні відповідальності держави. Але, з іншого боку, могла статися катастрофа. Могли загинути люди. Сергій Надал взявся за цей проєкт, не чекаючи державної допомоги.
За словами Юрія Левковича, директора ТОВ «Тернопільмостобуд», цей шляхопровід збудували завдяки наполегливій праці керівництва міста. Унікальний проєкт перебудови шляхопроводу, – все розписано «до гаєчки» на 161-ій сторінці тендерної документації. Вартість реконструкції – 287 мільйонів гривень. Довелося переносити водогони і газопроводи, за що боялися братися усі попередники Надала. На новому мості буде облаштовано шість смуг для руху транспорту. Фахівці називають проєкт унікальним і єдиним у Західній Україні. Мостом зможуть проїзджати понад тридцять чотири тисячі автівок на добу. Завдяки відбудованому Гаївському мосту, у місті зменшилась кількість заторів.