Ще кілька років тому тут був чи не найгірший відрізок дороги. У радянські часи дамбу Тернопільського ставу облаштовували таким чином, щоб за необхідності швидко її зруйнувати. Таким чином намагалися ускладнити прохід ворогу. Більше сімдесяти років не було навіть натяку на ремонт дамби, – пише «Галас».

Натомість зростала кількість транспорту і навантаження на гідротехнічну споруду. Саму дорогу називали «вбивцею ходової». Дамба була настільки складним об’єктом, що за її ремонт не брався жоден попередник Сергія Надала, перекладаючи відповідальність на «наступників».

Лише Надал ухвалив рішення провести капітальний ремонт дамби та відновити дорогу у співфінансуванні з державою. Підготовка до початку ремонту тривала кілька місяців, адже вздовж дамби проходили мережі.

Під час ремонту дамби капітально реконструювали: дорогу; пішохідні зони; дощоприймачі; колодязі інженерних мереж; водогін; частину шлюзу; освітлення; каналізаційний колектор. Два роки тривали роботи. Загальна вартість проєкту склала понад 25 млн грн.

Тепер тут міцна основа. «Подушка» із гранітного щебеню має міцність до тисячі кілограм на метр кубічний. Сьогодні тут гладенька дорога, якою зручно користуватися.

Від admin