В Тернополі відбулася презентація перспективи модернізації інженерно-транспортної інфраструктури міста, яку попередньо розробили фахівці ТОВ «НТ Дорбудпроект». Представлені нові розв’язки, перебудова вулиць, встановлення додаткових смуг руху, стоянок для автомобілів та велодоріжок.
Що передбачає проєкт
Відповідно до проведеного дослідження та аналізу транспортних потоків у місті, фахівці визначили 68 об’єктів, які потребують покращання інженерно-транспортної інфраструктури. Серед запропонованих рішень – влаштування додаткових смуг руху, збільшення кількості світлофорних об’єктів, тимчасових стоянок для автомобілів та велодоріжок. Для окремих об’єктів пропонується і повна перебудова вулиці та кардинальна зміна схеми організації дорожнього руху.
Схема модернізації інженерно-транспортної інфраструктури міста Тернополя розроблялася на основі імітаційного моделювання дорожнього руху на перехрестях та основних магістралях міста з врахуванням низки факторів: час затримки водіїв, наявні житлові будинки, параметри проїжджої частини, конфліктні точки, вечірній і ранковий трафік, світлофорні об’єкти тощо. Усе це дало змогу детально оцінити і проаналізувати загальну схему руху на одному чи одразу декількох об’єктах, щоб змоделювати оптимальний кінцевий варіант.
Конкретика
Зокрема, дорога по вулиці Галицькій стане паралельною до дороги по вулиці Збаразькій. Вже розпочалося будівництво дороги по вулиці Героїв Чорнобиля – вулиці Спортивній. Це дорога буде паралельною до дороги по вулиці Тарнавського. Також нова дорога з’єднає вулиці Корольова, Сахарова і новий Варшавський (Шостий) мікрорайон.
Усі бажаючі можуть ознайомитися з повним переліком робіт на сайті міської ради. Більше того, тернополяни мають змогу долучитися до обговорення запропонованих експертами змін та до надавати власні пропозиції і зауваження через Google-форму. До нового року проєктанти будуть приймати пропозиції від тернополян. Вже з Нового року за найбільш пріоритетними пропозиціями розпочнуться роботи.
Усі інші об’єкти модернізації інженерно-транспортної інфраструктури міста Тернополя можна переглянути ТУТ.
«Зважаючи на зростання кількості приватного транспорту на дорогах Тернополя, ускладнення руху громадського транспорту та застарілу забудову вулиць, яка не пристосована до сучасного трафіку, необхідно змінювати та по-новому моделювати перехрестя і вулиці, а також використовувати нові технології в сфері паркування. На тих об’єктах у місті, де вже змінено схему ОДР, ми бачимо позитивний результат та зменшення аварійності і заторів. Тож ми й надалі будемо покращувати транспортну інфраструктуру, щоб розвантажувати вулиці та забезпечити безпеку на дорозі як водіям, так і пішоходам та велосипедистам. Дякую тим жителям міста, які вже надали власні пропозиції щодо вирішення існуючих проблем, та чекаємо побажань для реалізації і від інших тернополян», – зазначив міський голова Сергій Надал.
Висновок
Таким чином, у Тернополі розпочалася реалізація масштабного дорожнього проєкту, який призначений не лише для боротьби з «корками», а й передбачає повну перебудову транспортної системи міста, щоб пересуватися Тернополем було зручно і для водіїв, і велосипедистів, і пішоходів.
За інформацією прес-служби Тернопільської міської ради