З 1 до 30 вересня триває прийом проектів на Громадський бюджет 2021 у Тернопільській міській територіальній громаді. На наступний рік для реалізації проектів жителів громади з міського бюджету виділено 15 731 599 гривень.
Увага! Впродовж місяця будуть проводитися онлайн-консультації для авторів, які мають бажання подати проект на Громадський бюджет 2021. Про дату та час зустрічі буде додатково інформуватися на сайті Тернопільської міської ради у розділі «Новини» та на сторінці міської ради у Facebook.
Надаємо відповіді на найпоширеніші питання:
1.Хто може подати проекти?
Проект може подати будь-яка особа, віком від 16-и років, особа без громадянства або іноземець, які мають дозволи на постійне проживання на території України.
2.Скільки проектів може подати один автор?
Один автор може подати 1 великий та 1 малий проект.
3.На яку суму можна подавати проекти?
Проекти можуть бути або малими (сума від 1 000 грн. до 300 000 грн.) або ж великими (від 300 000 до 1 450 000 грн.).
Загальна сума, яку виділяють з міського бюджету на проекти у 2021 році, становитиме 15 731 599 грн. З цієї суми 70% коштів будуть спрямовані на великі проекти, 30% – на малі проекти. Проекти-переможці визначаються за результатами голосування, яке триватиме з 26 жовтня по 9 листопада 2020 року.
4. Які вимоги до проектів, які подаються на Громадський бюджет 2021?
o Загальнодоступний характер, тобто вільний, безкоштовний доступ та вільне безкоштовне користування усіма бажаючими результатами проекту.
o Проект повинен бути спрямований на покращення інфраструктури громади.
o У випадку, якщо проект передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи іншого об’єкта, вони повинні належати до власності територіальної громади та не перебувати у власності фізичної та/або юридичної особи.
5. Яким чином подати проект?
o Вам необхідно заповнити бланк проекту з 1 по 30 вересня та подати його:
o або через портал https://budget.e-dem.
o або у паперовому вигляді, принісши проект у Центр надання адміністративних послуг (вул. Острозького,6) та подавши електронну копію.
Бланк для заповнення проекту ви знайдете:
o На порталі https://budget.e-dem.
Зверніть увагу! До проекту додаються кошторис, графічні матеріали, візуалізація тощо. У випадку, якщо ви подаєте проект через Центр надання адміністративних послуг у паперовому вигляді, ви повинні надати заповнений бланк проекту разом з графічними матеріалами також у електронному вигляді (наприклад, на флешці. Адміністратор скопіює інформацію та віддасть ваш цифровий носій).
o Після подачі проекту впродовж 7-ми днів автор повинен підтвердити підтримку поданого проекту не менше, аніж 15-ти голосами жителів громади.
Яким чином це відбувається:
o Після подачі проекту (орієнтовно впродовж однієї доби) ваш проект з’являється на порталі https://budget.e-dem.
o Після цього модератор системи сконтактує з автором та розповість про подальший алгоритм.
o Впродовж тижня ви збираєте 15-ть голосів друзів та знайомих на підтримку вашого проекту. Після чого проект попадає на розгляд Номінаційного комітету на відповідність чинному законодавству.
Зверніть увагу! Непідтримані проекти 15-тьма голосами до розгляду не допускаються!
o Дату, час та місце розгляду проекту Номінаційним комітетом буде повідомлено автору, щоб він, за бажанням, міг бути присутнім при його розгляді.
o Отримавши позитивну оцінку Номінаційного комітету, проект буде допущений до голосування.
o Переможцями будуть визначені проекти у кожній з номінацій (серед малих та серед великих) рейтинговим голосуванням. Тобто ті проекти, які наберуть більшу кількість голосів (до вичерпання обсягу запланованих коштів), будуть реалізовані у 2021 році.
Зверніть увагу! Проекти, які наберуть менше 300 голосів (для малих) та 500 голосів (для великих) не будуть допущені до реалізації.