Тернополянам для отримання соціальних послуг в управлінні соціальної політики Тернопільської міської ради більше не потрібно приносити довідки про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні (про склад сім’ї) або довідку про реєстрацію місця проживання.

Відповідно до розпорядження, працівники управління соціальної політики отримали доступ до Реєстру громади та самостійно формуватимуть відповідні Витяги з реєстру про зареєстрованих осіб в житловому приміщенні.

Такий крок створить зручності для мешканців громади при оформленні документів щодо призначення соціальних допомог, пільг і субсидій на оплату житлово – комунальних послуг, адже тернополянам більше не потрібно звертатися за отриманням цих довідок до ОСББ або ЖЕКів.

Отож, такі довідки більше не потрібні при призначенні десятка різних соціальних послуг:

  • Допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
  • Допомоги на дітей одиноким матерям.
  • Допомоги особі з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.
  • Допомоги особам, які немають права на пенсію та інвалідам.
  • Допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату.
  • Субсидій на оплату жттлово – комунальних послуг.
  • Адресної безготівкової допомоги з коштів місцевого бюджету.
  • Технічних та інших засобів реабілітації особам з інвалідністю.
  • Інших соціальних виплат і пільг.

Увага! У випадку, якщо окремі особи в управлінні соцполітики у вас вимагатимуть такі довідки – повідомте про це начальника управління за тел. 25-06-11

До слова, наразі Тернопільська міська рада працює над тим, щоб подібну ініціативу реалізувати ще й у освітній сфері, що, у свою чергу, залишить у минулому необхідність оформляти тисячі довідок щороку.

 

Від admin