Більше 470 осіб з вадами слуху скористалися послугами контакт-центру у Тернополі за 5 місяців його роботи.
«Сучасна техніка суттєво полегшує життя людей, які частково або зовсім не чують. Кілька місяців тому запрацював контакт-центр. Принцип роботи простий: людина дзвонить по відеозв`язку і за допомогою жестів розповідає проблему: потрібно викликати таксі, майстра чи звернутися до сімейного лікаря. Співробітник центру передзвонює в потрібну організацію чи заклад. В той час він є на зв`язку з нечуючою людиною, якщо потрібно уточнити деталі. Звертаються з найрізноманітнішими проханнями: запис до лікаря, працевлаштування. Наприклад, сьогодні зателефонував хлопець, який знайшов оголошення про роботу. Однак для працевлаштування потрібно узгодити різні нюанси: досвід роботи, навики. Тому я зателефонувала в компанію, пояснила ситуацію. З питань пошуку роботи звертаються дуже часто, і завдяки цьому вдається працевлаштувати кілька людей з вадами слуху кожного місяця. Телефонують з проханням викликати швидку чи звернутися до лікаря. Тому нам доводиться бути на зв`язку не лише в робочий час, а й після завершення офіційного робочого дня», – розповіла голова Тернопільської обласної організації Українського товариства глухих Надія Коцовська.
20 липня з роботою контакт-центру ознайомився заступник голови обласної державної адміністрації Віктор Устенко.
«В обласній організації Українського товариства глухих – більше 1200 жителів області. Тому такі ініціативи дуже потрібні. Так, для людини з вадами слуху навіть викликати лікаря чи замовити доставку їжі – непросте завдання. А працівники контакт-центру допомагають швидко і якісно вирішити різні проблеми. В області діє програма підтримки громадських організацій. Але ті проекти, які дозволяють громадянам отримати реальну допомогу, – пріоритет у нашій роботі», – зазначив заступник голови обласної державної адміністрації Віктор Устенко.
Також він нагадав, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України, особи з інвалідністю зі слуху можуть отримати грошову компенсацію вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, зокрема, спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією (мобільні телефони чи смартфони).
Крім того, виплачується компенсація за придбання мобільного телефона чи смартфона для письмового спілкування (ця компенсація видається один раз на 5 років за один придбаний виріб).
Довідково. Телефони контакт-центру – 0630416016, 0630416014, 0630415988.