Сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo розпочав роботу у Тернополі. Це четверте місто на Західній Україні для іспанського сервісу. До зони покриття Glovo повністю увійшла територія Тернополя із заходу до сходу, а на півночі обмежується залізницею та вулицею Текстильною. Також сервіс частково включив до території покриття селище Петриків та приватний сектор, що на півдні від міста.

«Карантин змусив бізнес адаптуватися до нових умов, навчив швидко перелаштувати процеси – це стосується і Glovo. Ми зрозуміли, що можемо підключати нові міста дистанційно і Тернопіль – вже четверте місто після Броварів, Борисполя та Кривого Рогу, яке запустили таким чином.  Бачимо, що запит на послуги Glovo зростає, тож ми підключаємо нові міста та розширюємо територію покриття доставки швидше, ніж планували раніше» – коментує Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo в Україні.

З мобільним додатком Glovo зручно замовляти готові страви з закладів міста, продукти з супермаркетів, медикаменти з аптек – що завгодно! У додатку є 5 баблів для замовлення: «Ресторани», «Здоров’я та краса», «Супермаркети», «Що завгодно»  та послуга «Експрес-кур’єр». Бабл «Що завгодно» дозволяє у текстовому полі написати бажаний товар, котрого немає у інших баблах, а кур’єр придбає його та доставить до 45 хвилин. Вартість такої послуги розраховується автоматично, на основі подоланої кур’єром відстані. Розміри доставки не можуть перевищувати параметри фірмового рюкзака кур’єра – 40х40х30 та вагу 9 кг.

Кур’єри Glovo пересуваються містом зручними видами транспорту та оптимальними маршрутами, що дозволяє їм доставляти замовлення менше ніж за годину. Відстежити статус доставки можна у реальному часі на карті додатку. У разі виникнення запитань щодо доставки, користувачі додатку мають змогу додатково зв’язатися з кур’єром. А якщо запитання виникнуть вже після отримання замовлення, користувач може звернутися до служби підтримку у чаті додатку.

Glovo продовжує розвиватися та пропонувати усім учасникам платформи – партнерам, кур’єрам та користувачам – кращі світові практики для покращення досвіду співпраці з сервісом. З 11 червня користувач при формуванні замовлення може скористатися новою опцією – залишити безготівкові чайові кур’єру. У розділі «Чайові кур’єру» користувач може обрати їх розмір – від 0 до 30 грн. Чайові буде додано до суми для оплати, а після доставки замовлення кур’єр отримає інформацію про їх наявність та розмір. Окрім цього, сервіс надає можливість відкликати чайові протягом 1 години з моменту виконання замовлення. Функція працює для замовлень, сплачених безготівковим способом у всіх містах України, де представлений сервіс Glovo та для всіх підключених до платформи кур’єрів.

Розпочати користуватися Glovo – зовсім не складно. Необхідно завантажити додаток з App Store або Google Play на свій смартфон, створити обліковий запис, обрати спосіб оплати, визначитися зі своїм замовленням та перевірити адресу для доставки. Враховуючи поширення COVID-19 у країні, рекомендуємо використовувати безготівковий розрахунок та безконтактну доставку для обмеження додаткових контактів користувачів та кур’єрів.

Від admin