Мешканці будинку на Довженка, 9 наголошують, про планове відключення води у будинку не повідомили у КП “Тернопільводоканал”. Зокрема, біля під’їздів не було жодних оголошень.
Відтак, мешканець будинку Роман звернувся до оператора аварійної служби “Водоканалу”.Там пообіцяли, що увімкнуть о 17.00. Після того, як вода о 17:00 так і не з’явилась Роман знову зателефонував у “Водоканал” вже о 18:20. Проте, був вражений, як з ним поспілкувалась диспетчерка.
Жінка повідомила, що оголошення про відключення води таки мали розклеїти біля під’їздів. І людина, яка це не зробила – буде за це відповідати. Допитати чи покарали її так і не вдалося. Та обурило Романа ще дещо – під час розмови диспетчерка порадила “змінити країну”.
Тернополянин зазначає, що вирішив підняти це питання, оскільки переконаний – споживач КП “Тернопільводоканал” є беззахисним у подібних випадках і він немає можливості відстояти свої права. До того ж неможливо притягнути до відповідальності винних за недбальство.
У КП “Тернопільводоканал” кажуть, про проблему вже знають і діям диспетчерки дали оцінку. Щодо ситуації з відключенням води, то у “Водоканалі” зазначають: планові роботи проводились на вулиці Довженка, 5, відтак мешканців цих будинків попередили про це, а у будинку на Довженка, 9 вода мала б бути. Переконують – це непередбачувана аварійна ситуація.
У КП “Тернопільводоканалі” наголошують – вибачаються перед мешканцями і намагатимуться покращувати свої послуги. Тим часом, тернополяни, які теж стикнулись з подібною ситуацією просять громадських активістів та юристів пояснити, як захищати себе у подібних випадках. Адже переконують, не хочуть міняти країну проживання, як це порекомендувала диспетчер, а отримати нормальні послуги у рідному місті.
Джерело: Доба