Є дві умови, коли законодавством визначено, що споживач не повинен сплачувати пеню — якщо можна довести, що субсидія була надана несвоєчасно або мала місце заборгованість заробітної плати.
Про це заявив виконавчий директор ГО «Економічний дискусійний клуб» Олег Пендзин.
— Якщо припустимо, що вам заборгували заробітну платню або якщо вам несвоєчасно надали субсидію, то вам не нараховується пеня. Були випадки, коли підходить кінець місяця, і в цей час ще не була нарахована субсидія, і через це з’явилася заборгованість. По ній пеня не нараховується, – пояснив експерт.
Також, за його словами, може бути інший момент, якщо абонент все сплатив за компослуги, і раптом з’явилася пеня. В такому випадку він радить звернутися до розрахункового центру надавача послуг для того, щоб з’ясувати, чи справді існує борг.
— Цілком можлива ситуація, що сталася помилка, а таке буває, і донарахували ще щось. Тому перед тим, як починати сваритися і судитися, потрібно визначитися, щодо фактичної суми заборгованості. Тоді, коли ви це все дізнаєтесь, ви маєте приймати рішення, виходячи з того, що насправді сталося, – прокоментував Пензин.
Нагадаємо, з 1 травня вступила в дію норма про нарахування пені за заборгованість за житлово-комунальні послуги. Відповідна норма міститься в новій редакції закону «Про житлово-комунальні послуги».
Джерело: zik