На незадовільний сервіс тернопільського міського автобусу №22 поскаржився пасажир транспорту, який виявив у маршрутці діру, – пише сайт «Тернополяни».

У соцмережі Фейсбук Андрій Вівчар зауважив, що протягом поїздки із тріщини по сидінню та по пасажирах ліпило болото. За словами обуреного чоловіка, коли водієві дали зауваження на неполадку у транспорті, кермувальник тільки посміявся з цього.

— Питання не лише до водія, який не тримає в чистоті транспорт на якому їздить, а і людей, які перевіряють ті автобуси й дозволяють виходити на маршрути відрам з дирами( вина водія не менша за інших) — заявив Андрій Вівчар.

У коментарях люди стають на бік водія, заявляючи, що не за його кошти мають ремонтувати прогалину.

— А що водій? Він цілий день їздить, коли буде прибирати? Це до власників транспорту треба звертатись! Хай придумають щось, щоб не було такого бруду! То ж вони найбільше грошей горнуть! — написала Стелла Кокайло.

7c9fc11ccb61e5f63eb026c1c08b2045

Від admin