Зворотний зв’язок – необхідна складова ефективного спілкування. Чи відбувається обмін інформацією з вашими друзями або колегами, чи між організацією та громадянами, тими, хто користується її послугами. Коли такий обмін містить наше ставлення до обговорюваного питання, коли люди отримують належні відповіді на те, що їх турбує, – зворотний зв’язок підсилюється і з’являться довіра.
Без чуйного, дбайливого ставлення до інших, напевно, неможливо бути соціальним працівником. Цю істину добре знають у Фонді соціального страхування України, бо щодня опікуються потерпілими на виробництві, особами з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва, застрахованими особами, які тимчасово втратили працездатність. І щодня, особливо у відділеннях Фонду в районах та місті Тернопіль, спілкуються із цими категоріями громадян.
В.о. начальника управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області Федір Бортняк постійно наголошує, що працівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду в області вирізняють не лише компетентність, але й уважне ставлення до людини та її потреб. Він переконаний, що працівники Фонду й надалі залишатимуться гарантом державної підтримки, стабільності для підопічних Фонду, а для роботодавців – дієвим партнером.
І щоб цей зворотний зв’язок із громадянами став ще більш дієвим, в управлінні ВД ФССУ в Тернопільській області працює телефонна гаряча лінія, на яку можна звертатися у різних випадках. За номером (0352) 52-72-21 спеціалісти приймають звернення, надають кваліфіковані відповіді, роз’яснення та терміново вирішують питання відповідно до законодавства.
Звернення громадян мають важливе значення у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянином. У 2018 році до управління виконавчої дирекції Фонду в Тернопільській області та його відділень звернулися 2553 громадян, із них 61 – письмово. Кожен свій задум і кожну свою справу у Фонді соціального страхування України вивіряють і втілюють разом із потерпілими на виробництві, застрахованими людьми, тобто тими, хто офіційно працевлаштований.
Часто доводиться відстоювати інтереси застрахованої особи перед бухгалтерією підприємства, яке із затримками передає листки непрацездатності до відділення Фонду. А особа, яка чекає виплат із тимчасової непрацездатності, не знаючи реального стану справ, скаржиться на Фонд. Як це трапилось у Золотопотіцькій сільській раді. Жінка перебувала на лікарняному ще наприкінці 2018 року, а листок непрацездатності передали до відділення Фонду аж у другій декаді лютого 2019 року. І коли Бучацьким відділенням УВД ФССУ кошти були перераховані роботодавцю, потрапили до працівника все одно із затримкою, на що особа знову поскаржилася на урядову гарячу лінію, звинувативши Фонд. Тому з метою попередження подібних випадків працівники Фонду постійно відслідковують рух коштів та відразу інформують про стан розгляду звернень особисто громадян та їх роботодавців.
Варто наголосити на тому, що перш ніж звертатися з питаннями про невиплату коштів, потрібно уточнити в бухгалтерії підприємства, чи вони були заявлені до Фонду і, можливо, надійшли на рахунок підприємства. Так, днями з Кременеччини звернулася особа з питаннями виплат із тимчасової непрацездатності, а на рахунок організації кошти з Фонду вже були перераховані.
Усі звернення громадян у різні найвищі інстанції розглядаються і вирішуються безпосередньо в області. Отож, щоб зекономити час та зусилля, варто звертатися безпосередньо у відділення чи управління виконавчої дирекції Фонду в області або на телефонну гарячу лінію (0352) 52-72-21.
Думка тих, хто звертається в структури Фонду з різними питаннями, – особливо важлива, бо дає можливість зрозуміти потреби потенційних отримувачів послуг Фонду. А їх найчастіше турбують вчасні страхові виплати – як по вагітності і пологах, тимчасовій непрацездатності, так і потерпілим на виробництві, а також реабілітація, оздоровлення після важкої недуги, інші медичні та соціальні послуги, безпека праці тощо. Тобто у Фонді постійно зорієнтовані у своїй діяльності на потреби та очікування громадян.
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області
1 млн людей отримали допомогу від Фонду у І кварталі 2019 року
Упродовж І кварталу 2019 року Фонд соціального страхування України профінансував надання допомоги по тимчасовій непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах і допомоги на поховання для близько 1 млн застрахованих осіб.
За загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності надаються такі види матеріального забезпечення:
- Допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною). Надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково (у залежності від тривалості страхового стажу) компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї одного з таких страхових випадків:
– тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов’язаної з нещасним випадком на виробництві;
– необхідності догляду за хворою дитиною (докладніше у роз’ясненні);
– необхідності догляду за хворим членом сім’ї;
– догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за цією дитиною;
– карантину, накладеного органами санітарно-епідеміологічної служби;
– тимчасового переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу;
– протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства;
– перебування на лікуванні в реабілітаційному відділенні санаторно-курортного закладу після перенесених захворювань і травм (курс реабілітаційного лікування в разі визначеної медичної потреби фінансується у повному обсязі за рахунок коштів Фонду соціального страхування України).
- Допомога по вагітності та пологах. Надається застрахованій особі у розмірі 100% середньої заробітної плати (доходу) і не залежить від страхового стажу.
3. Допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів і безробітних осіб).