На завершальному етапі капремонт вулиці Чорновола. Тернополяни відзначають що, хоч ремонт ще не завершений, тепер простір став відкритішим і вулиця виглядає більш охайною. Зміни торкнулися не лише заміни покриття проїзної частини та пішохідних зон. На вулиці Чорновола проводяться роботи із демонтажу строкатих рекламних вивісок та дашків, які псують вигляд центральної частини міста, тут замінять зелені насадження та облаштують вуличне освітлення.
– Поки вулиця Чорновола була в технічно поганому стані, то не кидалися в очі ні старі дерева, ні старі ринви, ні “рекламна короста”, – зауважує заступник міського голови з питань інфраструктури Владислав Стемковський. – Основна робота, яка проведена тут, невидима для пересічних перехожих, адже тут проведена суттєва робота по заміні великої частини комунікацій, облаштована дощова каналізація, яка була відсутня раніше. Але є чимало візуальних змін: на Чорновола буде оновлене озеленення, яке включатиме адаптовані для міських вулиць насадження, а саме – червонолисті клени та міскантус. Вулиця стала візуально та практично просторішою для пішоходів за рахунок розширення пішохідних зон, адже тут в пріоритеті люди, а не автівки. Проектантами передбачено одну смугу для односторонього руху, позбавивши тим самим можливості для паркування автомобілів на узбіччі вулиці. Під час виконання наступної черги реконструкції вулиці Чорновола ми компенсуємо ці місця іншою парковкою неподалік. За рахунок звуження проїзду було розширено пішохідну частину, на якій будуть встановлені лавки для відпочинку, велопарковки, елементи озеленення та пожежні гідранти. Є ризик, що завдяки облаштуванню лавок вулична торгівля на Чорновола стане ще активнішою, втім це питання перебуває на контролі муніципальної та національної поліції. Проїзна частина вимощена гранітною бруківкою. На вулиці також встановлять вуличні ліхтарі, а в покритті пішохідної зони облаштують декоративну підсвітку. Щодо велопарковок, то їх передбачено п’ять. Оскільки вулиця Чорновола, по суті, є воротами в місто, то ці конструкції будуть не зайвими, крім того такі велопарковки або навіть велостоянки є звичною практикою для середмістя великих європейських міст. Завдяки відкритості простору та новому освітленню, сподіваємося, місце буде безпечним для зберігання велосипедів. Передбачена на вулиці Чорновола і велодоріжка, яка викладена червоною бруківкою.
Як розповів Владислав Стемковський, стосовно демонтажу рекламних вивісок на вулиці Чорновола, в переважній більшості випадків є порозуміння із власниками закладів. Планується, що в перспективі буде розроблено паспорт для кожної будівлі, у якій буде обумовлено особливості їх зовнішнього вигляду.