Псевдопрацівники банку продовжують ошукувати жителів області. Краяни ігнорують застереження, як наслідок – втрачають власні заощадження.
З заявою про шахрайство до поліцейських звернувся мешканець райцентру Чортків. Він повідомив, що до нього зателефонував невідомий, представився працівником фінансової установи та обманом заволодів необхідними даними для викрадення віртуальних коштів. Шахрай розповів вже відому байку про несанкціонований доступ до рахунку клієнта. Запевнив, аби убезпечити рахунок, його було заблоковано, тож тепер слід поміняти захисні дані та отримати доступ до готівки на картці. Чоловік повірив і потрапив у пастку. Вже через декілька хвилин після надання необхідних кодів з рахунку клієнта зникли 24 245 гривень.
За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 190 Кримінального кодексу України.
Вкотре нагадуємо: працівники банку не телефонують своїм клієнтам задля отримання інформації про банківський рахунок. Тому будь-які запитання про ваші дані мають одразу насторожити. Також інформація яка надходить смс-повідмленням щодо здійснення різних операцій також є конфіденційною, і тільки ви маєте знати код задля переведення, зарахування чи зняття готівки з картки. Не будьте такими довірливими!