У Тернопільській ОДПІ нагадують, що на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України в «Електронному кабінеті платника» функціонує сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб–платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді» в рамках проведення кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців.
Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами. Інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб–платників податків можна отримати у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника, з використанням лише електронного цифрового підпису фізичної особи.
Процедура підпису запиту така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет.
Ви можете самостійно обрати спосіб отримання інформації. Відправлений запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету. Після обробки запиту до особистого електронного кабінету платника надходить повідомлення.
Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати.
Слід зазначити, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді можна отримати за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам, а також у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Білецька, 1 та за телефоном: 43-46-10.