Під час акції протесту власників маршруток та водіїв з вимогою підвищити вартість проїзду у громадському транспорті були оприлюднені офіційні листи від перевізників до міського голови Сергія Надала. Цікаво, що вони написані, ніби «під копірку». Тобто, виявилося, що різні фірми надіслали у мерію листи, які набрані наче на одному комп’ютері та роздруковані на одному принтері. Юридичною мовою таке явище називають «змовою монополістів», – пише «TeNews».

Листи «під копірку»

У документах йдеться про те, що перевізники вимагають у мера підняти вартість проїзду в маршрутках готівкою – до 6 грн, електронним квитком – до 5,50 грн, а «Картою тернополянина» – до 5 грн. Різні перевізники однаково наголошують на зменшенні власних прибутків через запровадження електронної системи оплати. Тобто, вони протестують проти чіткого обліку перевезень в громадському транспорті у Тернополі. Адже тепер вводиться чіткий обліг пільговиків та реального використання ними громадського транспорту. Бо головним аргументом перевізників у спілкуванні з місцевим самоврядуванням, коли йдеться про потребу підвищення тарифів, є «велика кількість пільговиків». І тепер стане точно відомими, скільки людей з пільгами скористалися транспортом і скільки це коштує насправді.

lyst-perev-2018-6
Листи з вимогою підвищити проїзд до 6 грн., написані, як «під копірку»

lyst-perev-2018-5

«Страйк» перевізників – це «змова монополістів»

Також електронна система – це облік коштів, які обертаються у транспортній сфері. Ніхто точно не знає (ні мерія, ні державна фіскальна служба), скільки тернополяни сплачують за проїзд приватним перевізникам. Самі перевізники часто маніпулюють твердженням, що «перевезення є збитковими». Запровадження єдиного електронного квитка дозволяє на 100% побачити, скільки коштів збирається, а відтак, обдурити місто, контролюючі органи та пасажирів буде набагато складніше. Розуміючи це, перевізники й вимагають підвищити вартість проїзду, щоб отримати додаткові прибутки, які можуть їм компенсувати втрати від запровадження електронної системи. Адже тепер і за пільговиків місто сплачуватиме меншу суму, та й податки перевізники будуть змушені платити більші.

Тому з боку перевізників шантаж мера, шантаж Тернополя, шантаж тернополян – це типова «змова монополістів», які втрачають надприбутки і змушені сплачувати податки. Такий факт має викликати адекватну реакцію тернопільського відділення Антимонопольного комітету України.

Перевізники і водії змушені працювати по-європейськи

А тим часом, міська рада Тернополя повідомила, що перевізники та водії досягли порозуміння щодо страйку в Тернополі.

Водії прийшли до міської ради з кількома скаргами. Зокрема, вони не розуміли, яким чином після впровадження автоматизованої системи оплати за проїзд (АСОП) отримуватимуть зарплату, а також, хто здійснюватиме контроль за пасажирами.

«Тернопіль сьогодні впроваджує новацію, яка діє в усьому цивілізованому світі. Цей перехідний етап є складним, але є розуміння між усіма сторонами, що він необхідний. За результатами зустрічі ми домовилися, що перевізники повинні переходити на інший режим роботи, зокрема, розраховувати зарплату водіям за год/км, що стимулюватиме їх відпрацьовувати весь графік. Також буде доставлено у тестовому режимі додаткові зчитувачі оплати проїзду», – зазначив за результатами зустрічі міський голова Сергій Надал.

Нагадаємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів та Закону України з 2 січня у Тернополі впроваджено автоматизовану систему обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті, незалежно від форм власності.

 

 

 

 

 

 

Від admin