«Навести порядок з вивісками та зовнішньою рекламою», – таку петицію зареєстрували у міській раді:
«Зовнішній естетичний вигляд будь-якого міста вимагає гармонійного поєднання архітектурних стилів та дотримання єдиних стандартів візуального оздоблення будівель і споруд.
Разом з тим, вулиці Тернополя сьогодні переповнені низьковартісною різнокольоровою рекламою, яка руйнує цілісний архітектурний стиль міста та знищує його самобутню галицьку атмосферу. Особливо потерпає від свавільної реклами центральна частина міста. Справжнім жахом є зовнішній фасад ЦУМу, “Роксолани”, “Ромашки”, “Грандмаркету”. Відразу викликає головна вулиця Тернополя – вулиця Руська, спотворена несмаком рекламних конструкцій і нестійких наліпок.
Різнобарвний вигляд міських вулиць, створений велетенськими вивісками, які ніяким чином не збільшують прибуток крамниць, та рекламними конструкціями, що затуляють елементи нечисленної тернопільської автентичної архітектури, відлякують туристів та негативно впливають на інвестиційний потенціал міста.
При цьому, вирішення питання з зовнішньою рекламою не потребує значних бюджетних витрат, достатньо лише встановити уніфіковані правила розміщення вивісок і зовнішньої реклами та забезпечити належний контроль за їх виконанням.
Позитивним прикладом у цьому питання є вулиця Чорновола, якій шляхом демонтажу самовільних вивісок було повернуто цивілізований вигляд, на який уже й не сподівалися тернополяни.
Насправді, покращення міського публічного простору та приведення його у відповідність до європейських стандартів не завжди потребує великих бюджетних вкладень. Навівши лад з вивісками та зовнішньою рекламою, можна до невпізнання покращити естетичний вигляд міста та залучити більше туристів і ділових людей, що, безумовно, позитивно позначиться на стані міської казни.
Тому, з урахуванням наведеного та з метою покращення благоустрою міста прошу Вас:
1) оновити чинні Правила розміщення зовнішньої реклами, зокрема затвердити типові зразки вивісок та рекламних носіїв й диференціювати можливість їх розміщення залежно від конструктивних елементів фасаду будівель, а також заборонити у центральній частині міста рекламу, яка не відповідає архітектурному стиль середмістя;
2) провести інформаційно-роз’яснювальну кампанію серед підприємств та організацій міста щодо переваг розміщення естетично привабливої вивіски та рекламування свої діяльності з урахуванням загального архітектурного стилю міста», – пише автор петиції Роман Качановський.
Нагадаємо, щоб цю петицію розглянули у міській раді – за 30 днів вона має зібрати 300 підписів.
Джерело: TeNews