Про розвиток дорожньої інфраструктури Тернопільської області говоримо не лише на схемах та картах. Реальне втілення ідей підкріплене фінансуванням з державного бюджету уже відчуваємо на практиці. Нові, сучасні, комфортні та європейські автомагістралі огортають Тернопільщину із трьох боків – зі Львова, Хмельницького та Дубно. Залишається з’єднати область якісними дорогами ще з двома обласними центрами – Івано-Франківськом та Чернівцями.
Крім залучення державного фінансування в область, є ще й низка проектів, які фінансують за грантові кошти Європейського Союзу. «Одним із таких, – наголосив під час колегії облдержадміністрації голова ТОДА Степан Барна, – є перша черга будівництва Східного обходу Тернополя. Його протяжність складе 8,6 км. Вартість – 20 млн. євро. Дорога матиме 4 смуги руху і з’єднає міжнародні траси М-12 на ділянці Тернопіль – Хмельницький та М-19 на ділянці Тернопіль – Дубно. У перспективі нову об’їзну продовжать до траси М-09 на ділянці Тернопіль – Львів».
Цей випадок унікальний ще й тим, що кошти виділені Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), надаються на безповоротній основі. «За роки незалежності це перший приклад, коли європейська спільнота фінансує дорожні роботи в нашій країні на таких вигідних умовах», – каже Степан Барна і додає: «Тернопільщина не випадково опинилася в зоні уваги Євросоюзу. В нас достатньо розгалужена мережа доріг. Протяжність автошляхів державного значення складає майже 1,5 тис. кілометрів. До того ж область увійшла до топової п’ятірки регіонів України, які лідирують за темпами та обсягами здійснення робіт на дорогах державного значення».
«Філософія нашої роботи полягала в тому, щоб залучити ресурс в розвиток регіону та отримати результат, – продовжив очільник області. – Ми задали тренд і я хотів би, щоб ця динаміка була збережена. Я буду всіляко підтримувати ініціативи, спрямовані на розвиток Тернопільської області, не залежно від того, хто буде обіймати посаду голови обласної державної адміністрації в команді новообраного президента України».