Відеоролики трьох громад-партнерів програми DOBRE тепер можна побачити і на екранах у поїздах “Укрзалізниці”.
Інформаційні ролики для Баштанської, Присиваської та Теребовлянської об’єднаних громад виготовив Український кризовий медіа-центр у рамках програми USAID DOBRE спільно з Міністерством регіональної політики, будівництва та житлово-комунального господарства України. Ролики розповідають про особливості кожної громади, показують їх привабливість для туристів та надійність для інвесторів.
Відео вже активно поширюються в соцмережах, у регіональних ЗМІ та транслюються на каналі “Рада”. Тепер показ роликів розпочали у поїздах Інтерсіті “Укрзалізниці”. Загалом це понад півтисячі екранів у потягах за 8 маршрутами.
Тож тисячі пасажирів “Укрзалізниці” зможуть побачити відео про туристичні перлини Теребовлянської та Присиваської об’єднаних громад, а також інвестиційний потенціал Баштанської громади.