Мирона та його дружину Оксану родичі та знайомі знають як людей розсудливих та бережливих – жодну копійку на вітер не викинуть. Поки щось придбають – все перевірять та зважать. Нещодавно сім’я обирала собі телекомунікаційного провайдера для нової квартири. Тож ми попитали подружжя, кого і чому вони обрали.
– У нашій сім’ї у кожного свої потреби, треба було їх збалансувати та вірно зорієнтуватись серед великої кількості пропозицій провайдерів. Діти хотіли надшвидкий інтернет, дружина – суперове телебачення, а я наполягав на провайдері з надійним сервісом, – розповів Мирон. – Передивилися десятки рекламних брошур місцевих компаній, але потрібного набору послуг не знайшли. Тоді вирішили йти від якості інтернету. Знайомі фахівці порадили звернути увагу на ВОЛЮ, яка єдина в Україні розвиває технологію доступу до мережі EuroDOCSIS 3.0. Вони стверджують: новітній стандарт дозволяє на третину збільшити пропускну здатність мережі. Отже, можна затишно дивитися HD-відео, користуватися хмарними сервісами і заходити в мережу одночасно з кількох мобільних пристроїв – саме те, чого хотіли діти.
– Мені ж, як людині, що цінує якісні програми про подорожі та моду, довелося обирати телебачення, – додає Оксана. – Оскільки провайдера інтернету ми вже визначили, було б дешевше отримувати послугу ТБ теж у ВОЛЯ. Ми порахували вартість та наповнення послуг і зупинились на інтерактивному телебаченні. Це сучасна технологія, коли доступ до телеканалів здійснюється через інтернет. Виходить дешевше і має багато додаткових можливостей для користувача. ВОЛЯ пропонує 4 варіанти пакетів. Ми обрали пакет Power Time +200. Він дорожчий за три інші, але дозволяє дивитися понад 140 телеканалів, забезпечує швидкість Інтернету до 200 Мбіт/с, а також включає сучасні інтерактивні сервіси – у мережі, в онлайн-кінотеатрі та на ТБ.
Щодо сервісу, то подружжю сподобалося, що більшість питань абоненти можуть вирішувати через канали самообслуговування ‒ портал абонента «Мій кабінет» і спільнота «ВОЛЯ Клуб». Нещодавно компанія запровадила ще й технічну діагностику. Це коли абонент у своїй квартирі може у декілька кликів у окремому розділі сайту компанії визначити технічну проблему, виправити її або оперативно викликати майстра.
Олег Приймак