У Тернопільській ОДПІ надали інформацію щодо результатів розгляду звернень громадян. Так, за січень-квітень 2018 року до ТОДПІ надійшло 11 письмових звернень громадян, що на 15 звернень менше, ніж за відповідний період 2017-го. На день подання інформації на всі 11 звернень надана письмова відповідь.
Із заявами громадяни звертались з таких питань: інформування щодо ухилення від сплати податків – три заяви (27,2 відсотки); надання консультації щодо включення проїзних квитків у витрати – одна заява (9,1 відсоток); надання консультації щодо податку на нерухоме майно – одна заява (9,1 відсоток); щодо отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків – три заяви (27,2 відсотки); про сплату єдиного соціального внеску – одна заява (9,1 відсоток) ; щодо перенесення строку подання податкової звітності – одна заява (9,1 відсоток); надання консультації щодо діяльності фізичної особи – підприємця – одна заява (9,1 відсоток).
Також протягом чотирьох місяців цього року було проведено 23 семінарів-нарад стосовно розгляду звернень громадян.
Докладні консультації, тренінги, а також надання допомоги у заповненні звітності в електронній формі – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ. Телефон для довідок: 43-46-10.