Кожен роботодавець Тернопільщини може скористатися сервісом «Електронний кабінет роботодавця» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятостіhttp://www.dcz.gov.ua. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії роботодавця та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Через власний «електронний кабінет» роботодавець має змогу переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень центром зайнятості шукачів роботи, виконання договорів на громадські та роботи тимчасового характеру, договорів на працевлаштування після навчання, трудових договорів з найманими працівниками (для фізичних осіб – приватних підприємців).
Крім того, передбачена можливість переглядати надані звіти за формами 3-ПН “Інформація про попит на робочу силу (вакансії)”, 4-ПН “Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці”, 1-ПА “Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців”; тематику запланованих семінарів для роботодавців, а також можливість отримання такої послуги, як компенсація єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування .
Для створення власного електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись до центру зайнятості, щоб отримати логін і пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua.