З початку 2018 року тернопільські медичні установи працюють в умовах реформування галузі. Змінився їхній юридичний статус. Із міських комунальних закладів рішенням виконавчого комітету вони були реорганізовані у комунальні неприбуткові некомерційні підприємства. Це означає, що вони самостійно можуть здійснювати комерційну і господарську діяльність. Але отримані кошти мають право витрачати виключно на потреби підприємства, зокрема закупівлю необхідного медичного обладнання, медикаментів, покращення матеріально-технічної бази. Відповідно до вимог реформи, була встановлена і спеціалізація для кожного закладу. Рішенням виконкому також погоджені фінансові плани міських лікувальних установ.
Головний лікар цієї лікарні Ярослав Чайківський розповів, що на першому поверсі діють травмпункт, реанімація, рентген-кабінет, діагностичні служби і все це може використовуватися при роботі сучасного медичного центру. Необхідно тільки облаштувати під’їзд до приміщення лікарні та закупити необхідне медичне обладнання. Також підрахували скільки і чого необхідно для травмпункту, щоб тернополяни 100% отримували в ньому безкоштовну допомогу, а в кінці минулого року у травмпункті зробили ремонт. Фінансовим планом передбачено, що лікарня може заробити ти мільйони гривень. Утім, до кінця року цих коштів не вистачить.
«При тому, що ми готові три мільйони заробити, які будуть потрачені на закупівлю медикаментів, нам ще мільйон не вистачає до кінця року, щоб забезпечити заклад дезінфікуючими засобами, – додав Ярослав Чайківський. – Ми в інфекційному відділенні поставили нову очисну споруду, яка «з’їдає» велику кількість дезінфікуючих засобів, приблизно на 300 тисяч в рік. Раніше таких витрат у нас не було».
Міський голова Сергій Надал зазначив, що у другій половині року, при перерозподілі бюджетних коштів, їх першочергово спрямовуватимуть на медичну галузь.
Джерело: Реально