Пряма телефонна «гаряча лінія» – зручний формат комунікації із громадянами, що дозволяє отримати відповіді на актуальні запитання – швидко та у зручний час, без черг та особистих відвідувань відділів обслуговування громадян.
В черговий раз, на прямому телефонному зв’язку з громадянами Тернопільщини упродовж години перебував заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області Володимир Івахов.
Від жителів Тернопільської області надійшло чимало запитань, зокрема, щодо перерахунку складових пенсійних виплат з 01 грудня 2021 року, які базуються на розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність; перерахунку надбавки, призначеної відповідно до Закону України «Про донорство крові та її компонентів»; перерахунку пенсійних виплат непрацюючих пенсіонерів, які мають 65 років і більше.
Разом з тим, громадяни цікавилися правом вибору пенсії по інвалідності чи за віком, зміною способу виплати пенсії при переведенні її із поштового відділення на банківську установу, перевагами оформлення електронного пенсійного посвідчення, що являє собою одночасно і банківську картку, умовами призначення пільгової пенсії. А також порядком оформленням електронних листків непрацездатності та подачі сканованих копій трудової книжки до органів Фонду для подальшого оцифрування та зберігання даних про трудову діяльність особи у базі даних Пенсійного фонду України в електронному форматі.
Під час надання телефонних роз’яснень, фахівець Фонду наголошував, що
усі перерахунки пенсійних виплат з 01 грудня 2021 року проведено в автоматизованому режимі без додаткових звернень громадян. Також вкотре нагадав додзвонювачам, що Пенсійний фонд України є доступним для кожного онлайн – через мобільні пристрої. Зокрема, завдяки додатку «Пенсійний фонд» зареєстровані користувачі можуть отримати весь перелік пенсійних послуг швидко, зручно та якісно, залишаючись вдома.