Поліцейські розшукують телефонних аферистів та застерігають краян не надавати конфіденційну інформацію невідомим.

46-річна жителька обласного центру, повіривши пройдисвітам, втратила понад 7 тисяч гривень. На мобільний потерпілої зателефонував нібито співробітник безпеки клієнтів банку. Попередив жінку, що вона може втратити кошти, тому потрібно убезпечити доступ до рахунку.

Замість покласти слухавку, жінка почала міняти паролі. Вона назвала незнайомцю дані картки, повідомляла паролі, що надходили у вигляді смс. Як результат – з її рахунку зникли всі заощадження.

Аби не потрапити в шахрайські пастки, слід не довіряти незнайомцям конфіденційну інформацію. Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють у відділеннях банку.