До Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області зі скаргою звернулася тернополянка, яка скаржилася на те, що придбала розкладний диван-ліжко, який має виробничий брак, а саме: з м’якої частини вилазять пружини. Такий дефект не дозволяє використовувати товар за прямим його призначенням, тобто на ньому не комфортно спати.

Спеціалісти Управління допомогли споживачу у написанні до суб’єкта господарювання письмової заяви із вимогами про проведення гарантійного ремонту, що передбачено статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Підприємець забрав диван за власний кошт, як передбачено законодавством, та провів гарантійний ремонт. Проте, через певний період, недолік проявився знову, нові пружини повилазили на тому ж місці.

Спеціалісти Управління захисту споживачів допомогли тернополянці скласти повторну заяву до суб’єкта господарювання із вимогою про визнання в товарі істотного недоліку.

Суб’єкт господарювання відправив диван до виробника для встановлення причини втрати якості, який в свою чергу підтвердив наявність в товарі істотного недоліку.  Таким чином, після втручання спеціалістів Управління захисту споживачів, підприємець  повернув споживачу кошти сплачені за товар, а саме 22 000 грн.