Для покращення комунікації з пацієнтами та забезпечення швидкого й ефективного реагування на їхні звернення, Чортківська центральна міська лікарня запустила телефонну “гарячу лінію”. Керівництво медичного закладу підкреслює свою відкритість до діалогу та прагнення оперативно вирішувати всі проблемні ситуації.

Відтепер пацієнти та їхні родичі можуть звернутися за номером “гарячої лінії” у разі будь-яких непорозумінь чи питань, що виникають під час перебування у лікарні або при отриманні медичних послуг.

 

У телефонному режимі можна:

 

  • Повідомити про випадки неналежної поведінки або дій з боку медичних працівників.
  • Зафіксувати відсутність безкоштовних ліків, якщо вони передбачені Програмою медичних гарантій.
  • Розповісти про факти вимагання грошей за послуги, які мають надаватися безоплатно.
  • Отримати консультацію щодо отримання направлення до лікаря або на обстеження.

    Головна мета запуску “гарячої лінії” – не просто зафіксувати скаргу, а й оперативно та ефективно вирішити проблему, що виникла. Це крок до підвищення якості медичного обслуговування та забезпечення прав пацієнтів.

 

Номер телефону для звернень: 098 850 83 65.