Зловмисники, які представляються працівниками банку, продовжують обдурювати громадян. 28-річна жителька Тернопільського району впала в їхню пастку та втратила понад 110 тисяч гривень.
Жінка розповіла, що до неї зателефонував незнайомець, який представився працівником банку. Він повідомив, що з її картки намагаються зняти гроші.
Шахрай запевнив, що до жінки перетелефонує оператор і розповість, що потрібно зробити, щоб убезпечити себе від злодіїв.
Під час розмови незнайомець назвав рахунок, на який потрібно надіслати кошти. Він запевнив, що після розв’язання проблеми із картою, гроші повернуть.
Потерпіла, виконавши вказівки шахрая, кількома транзакціями перерахувала понад 110 тисяч гривень із банківських карток. Згодом зрозуміла, що телефонували до неї аферисти.
За фактом шахрайства слідчі відкрили кримінальне провадження.
Правоохоронці наголошують усім жителям, що працівники банківських установ ніколи не проводять жодних операцій з картками в телефонному режимі. Якщо додзвонювач наполягає на зміні пароля чи перекиданні коштів на інші рахунки, чи мобільні номери, пропонує збільшити строк дії картки – кладіть слухавку та самостійно перевіряйте усю інформацію у відділенні банку.