Тернополянка, яка вирішила скористатися послугами перевізника з Львова до Кракова, стала жертвою шахрайства.

Жінка знайшла перевізника на платформі для надання послуг з перевезення. Перевізник запропонував їй поїздку за 1500 гривень. Після бронювання перевізник написав тернополянці в месенджер і повідомив, що потрібно внести оплату. Не підозрюючи обману, жінка перерахувала 1500 гривень на рахунок, який надав перевізник.

Однак наступне повідомлення перевізника викликало у жінки підозри. Перевізник вимагав повторно внести оплату, мовляв, жінка зробила помилку під час перерахунку грошей.

Жінка звернулася до поліції. За її заявою розпочато кримінальне провадження за статтею 190 ККУ (шахрайство).

Поліцейські попереджають, що користуючись різними платформами, варто уважно читати правила. Водій не має права вимагати будь-якої оплати перед початком поїздки. Якщо після бронювання ви отримуєте в приватні повідомлення сповіщення про те, що потрібно оплатити вартість поїздки, відмовтеся від послуг такого перевізника.