43817 гривень – саме стільки зникло з кредитного рахунку 30-річної жительки Бережанської територіальної громади. Правоохоронці проводять розшукові заходи аби встановити осіб причетних до протиправного.
Заявниця розповіла, що в одній із соціальних мереж їй надійшло сповіщення ніби-то від банківської установи. В змісті повідомлення було зазначено, про необхідність перейти за посиланням, ввести дані для продовження дії рахунку. Не переконавшись в достовірності повідомлення, жінка зробила усе зазначене. За лічені хвилини вона отримала ще одне сповіщення. Цього разу про списання майже 44000 гривень
Відомості про подію слідчі внесли в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 1 статті 190 Кримінального кодексу України.
Правоохоронці вкотре наголошують мешканцям, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти особисті дані невідомим. Інформація щодо карткових рахунків вважається конфіденційною, нею повинні володіти лише власники електронних гаманців.
Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.
Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.
У разі надходження дзвінка або повідомлення від невідомого користувача необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати.
Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».