У 2021 році вперше під час поточного середнього ремонту штучних споруд на державних дорогах області застосовуємо тришарову мембрану на основі метилметакрилатної смоли. Вона захищає від води, хімічно агресивних рідин, стічних вод металеві та бетонні складові відремонтованих мостів, продовжуючи термін їхньої експлуатації. Про це зазначає Служба автомобільних доріг у Тернопільській області.

Мембрана складається з трьох шарів:
– реактивна швидковисихна двокомпонентна ґрунтовка, що не містить розчинник, на основі метилметакрилатних смол.
– гідроізоляційна мембрана, яка наноситься безповітряним розпиленням.
– сполучний шар на основі метилметакрилатних смол, що застосовується під асфальтобетонне покриття.
Сьогодні гідроізоляцію з метилметакрилатної смоли можна побачити на мостах у складі Дороги Єдності М-30 Стрий – Ізварине (сьогодні М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка).

Гідроізоляцію паралельно влаштовано на одразу трьох мостах на автомобільній дорозі М-30: у селах Підгороднє, Почапинці та на обході Козови (на одній стороні).
У селах Підгороднє та Почапинці невдовзі ремонт фінішує, залишилось влаштувати перильне та бар’єрне огородження, провести антикорозійний захист підмостових поверхонь тощо. На обході Козови мостобудівники працюють на одному проїзді, адже другим рухається транспорт у реверсному режимі.

Триває ремонт мосту й у Шибалині. Там проводять влаштування тротуарної плити. Завдяки тимчасовому об’їзду у мостовиків є змога працювати на цілій штучній споруді й оперативно завершити її ремонт.

Нагадаємо, траса М-30 є пріоритетним об’єктом президентської програми «Велике будівництво». На Тернопільщині ремонтуємо її частину, котра збігається з дорогою М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка. 47,7 км від Тернополя до Бережан відновлюємо поточним середнім ремонтом, 2,5 км у Бережанах, міст у Городищі – капітальним.