Відсьогодні подати скаргу досить просто. Міндовкілля спільно з громадською організацією Save Dnipro та контролюючими органами розробили новий інструмент, який скорочує шлях від виявлення проблеми до її вирішення. У екологічному чат-боті SaveEcoBot запрацював новий сервіс «Скарги на забруднення». Він доступний в Telegram та Rakuten Viber.
«Велика кількість скарг, які надходили до Держекоінспекції, на жаль, не розглядалися через порушення вимог до їх оформлення. Виконуючи вимоги законодавства, державні службовці були зобов’язані їх відхиляти. Запущений сервіс дозволяє людям не думати про форми, а без зайвих складнощів повідомити про порушення», – наголосив заступник Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Руслан Стрілець на прес-конференції в УКРІНФОРМ
Скориставшись застосунком, у кілька кліків кожен зможе сформувати скаргу за шаблоном, в якому вже враховано всі формальності, та відправити її для реагування до відповідної інстанції:
- Державної екологічної інспекції України.
- Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
- органів місцевої влади (обласних державних адміністрацій та обласних рад).
- Для підтвердження скарги в чат-боті також можна прикріпити фото виявленого екопорушення.
«Сервіс повністю відповідає пріоритетам Міндовкілля. Наша ціль – цифровізація всіх адміністративних послуг у сфері захисту довкілля. Президент України поставив завдання, що з вересня 2021 року органи влади не матимуть права вимагати паперові документи від українців. Формат комунікації держави з громадянами, нарешті, має стати сучасним та зручним», – зауважив Руслан Стрілець.