В умовах карантину банки повинні забезпечити безперебійну роботу центральних офісів, дистанційних каналів обслуговування та контакт-центрів.

Про це йдеться у листі Національного банку до всіх банків країни.

“Банкомати мають бути підкріплені готівкою, щоб клієнти завжди за нагальної потреби могли зняти кошти. Однак не забувайте – зараз варто мінімізувати контакти з готівкою, яка потенційно може бути носієм вірусу. Тому сьогодні, як ніколи, треба бути #cashless. Зі свого боку, банки мають також приймати та обробляти картки всіх емітентів у банкоматних мережах та мережах POS-терміналів”, – йдеться у листі.

Зазначається також, що банки мають максимально перевести взаємодію з клієнтами в онлайн канали.

“… банки можуть самостійно визначати і змінювати режим роботи відділень, кількість і перелік операцій у конкретних відділеннях з урахуванням ситуації та навантаження. Наприклад, закривати неключові відділення, скорочувати час роботи відділень, встановлювати різний час для обслуговування людей похилого віку та інших клієнтів тощо”, – додали у повідомленні.

Зазначається також, що банки мають право відмовити в обслуговуванні клієнта із симптомом коронавірусу у відділенні банку.

f290a8f871c37f96991514f20cb66091f5994923

Від admin