Тернополяни вже другий рік ведуть боротьбу із ненажерливими блохами в підвалі

Мешканці будинку по вулиці Кривоноса,5, особливо жителі 5 під’їзду, вже другий рік страждають від бліх, які оселились в підвалах. Люди скаржаться, що до підприємства, яке їх обслуговує неможливо додзвонитись і ніхто не може вирішити їхньої проблеми, – пише Сорока.

Ще минулого літа в “ЖЕК №13 ЖБК” надійшла велика кількість скарг щодо укусів бліх, які завелись в будинку на Кривоноса. Тоді, за словами тернополян, до них лише раз приїхали санітари та обприскали приміщення підвалів. Однак цього року проблема знову набула актуальності.

– Минулого літа багато людей були покусані, було багато скарг. Тоді вже прийшли працівники санстанції і покропили підвали. Вони б мали робити це систематично –  двічі на рік, коли блохи активізуються, тобто весною і влітку, зокрема на початку серпня. Зараз блохи розмножуються, їх в нас в підвалі багато. Йти туди в підвал я взагалі не маю ніякого бажання, я боюсь. Минулого року, коли мене покусали – я ходила в аптеку, купувала ліки, фактично тиждень на роботу не виходила. Цього року та сама ситуація. Я пішла в підвал за вентилятором. Повернулась, а в мене ліва нога покусана і вже на мені було декілька бліх, – розповідає мешканка будинку на Кривоноса, 5 Юлія.

Справа в тому, що 13 ЖЕК, який обслуговує будинок на Кривоноса,5 розташований на Довженка – практично на іншому кінці міста. В самому ж будинку мешкає багато старших людей, інвалідів, також є люди, які проживають за кордоном, решта – зайняті люди, які кожного дня перебувають на роботі. Тобто ніхто не має можливості прийти до обслуговуючого будинок підприємства, щоб поскаржитись, а на дзвінки працівники ЖЕК-у не відповідають.

– Додзвонитись туди неможливо зараз: не беруть трубку. Я намагалась, потім дзвонила в санстанцію і мені сказали, що вони можуть зробити обприскування, але тільки з письмової подачі ЖЕК-у і ця послуга має бути оплачена, оскільки санстанція вже не державна, а приватна установа. Вони також сказали, що інші ЖЕК-и оплачують цю процедуру двічі на рік, а 13-ий – систематично не оплачує таку послугу і тому вони не можуть виїжджати, хіба тоді, коли будуть масові звернення про укуси. Розумієте, в будинку є маленькі діти, за них страшно. Ми не хочемо робити скандалів, ми навпаки хочемо вирішити цю проблему мирним шляхом, але вже не знаємо куди нам звертатись. Наприклад я спочатку дзвонила в наш ЖЕК, там не брали трубки, потім я телефонувала в міську раду. Там мені сказали звернутись в ЖЕК, – ділиться пані Юлія.

Жінка каже, що ситуацію хочуть владнати без конфліктів, адже, коли не стукати, то ніхто й не відкриє дверей, однак, люди просто не знають куди їм звертатись по допомогу. Ситуація настільки критична, що блохи почали залазити навіть в окремі квартири будинку через щілини.

– Я думаю, що є й такі сусіди, хто просто не здогадується, що в них можуть бути блохи. Серпень, люди можуть думати, що їх чи їхніх дітей покусали комарі під час прогулянки. Блоха настільки маленька, що коли вона залазить через щілини на коричневу чи темну підлогу –її практично непомітно. Минулого року я й сама замітила їх тільки через те, що в мене багато в квартирі світлих речей . Я побачила блоху на ліжку, коли вона вскочила. До того думала, що влітку укуси були від комарів тощо, – зауважує Юлія.

Зважаючи на скарги людей, ми вирішили звернутись за коментарем в “ЖЕК №13 ЖБК”, який обслуговує будинок за адресою Кривоноса,5. Там повідомили: скарги поступали, однак, в жару, через різке підняття температури, здійснювати процедуру обприскування не можна:

– Мешканці будинку на Кривоноса, 5 вчора (четвер, 4 серпня прим. авт.) після обіду звертались до нас про те, що є в будинку блохи. Особливо звертались тернополяни з п’ятого під’їзду. Справа в тому, що ми  передзвонили в профдезвідділ і нам сказали, що у зв’язку з дуже високою температурою вони тимчасово не проводять обприскування від бліх. Вже з понеділка, коли впаде температура, вони будуть проводити таку процедуру, –прокоментувала працівниця “ЖЕК №13 ЖБК”.

Коментарі закриті.