Проїзд у тролейбусах Тернополя з Нового року коштуватиме 2,5 грн.

Тролейбусники просять збільшити ціну на проїзд. За розрахунками КП “Тернопільелектротранс”, нині собівартість проїзду становить 2,71 грн. і це при нульовій рентабельності.

Про це на останньому засіданні виконкому міськради повідомив директор тролейбусного депо Андрій Мастюх. Утім наразі чітко про терміни подорожчання проїзду говорити рано. Йдеться на офіційному сайті КП Тернопільелектротранс. 

Востаннє тариф на проїзд у тролейбусах змінювався (до 1,5 грн.) ще у травні 2012 року. За три з половиною роки зросло практично все – від долара і запасних частин до соціального хліба та мінімальної зарплати.

– Ми підняли питання підвищення тарифу на проїзд у тролейбусах, бо для цього є всі економічні підстави. Ви бачите, що робиться з енергоносіями. На 1 січня 2015 року ми платили за електроенергію 36,48 коп. за 1 кВт, з 1 квітня – 63 коп., а з 1 вересня вже платимо 78,9 коп. Тобто має місце подорожчання більш ніж у 2 рази. Більше того, НКРЕ вже прийняла постанову про підняття вартості електроенергії для підприємств міського електротранспорту з наступного року до 99 коп.

У Тернополі на лінію виходить 55 тролейбусів. Водночас, зважаючи на непростий фінансовий стан підприємства (в тому числі і через невідповідність тарифів), тенденцію на збільшення втрат від перевезень пасажирів та невідшкодування державою у повному обсязі проїзду пільговиків (2-4 млн. грн. щороку), ситуація нині важко прогнозована.

– Є кілька шляхів виходу з цього становища. Перший і непопулярний – збільшення тарифу. Якщо виходити з фінансових показників, то розрахунковий тариф на сьогоднішній день становить 2,71 грн. Ми просимо збільшити вартість проїзду до 2,5 грн. – це тариф, який дасть змогу жити міському електротранспорту. На підприємстві розуміють, що ця вартість є непідйомною для нашого пасажира, тому пропонується інший варіант – надання дотацій з міського бюджету (фінансовий заступник мера Вікторія Остапчук повідомила, що ця сума мала би бути на рівні 8 млн. грн. у рік – авт.). Якщо жоден із варіантів не буде прийнятий, то тернополяни можуть залишитися без тролейбусів, а Тернопіль – без бюджетонаповнюючого підприємства.



Коментарі закриті.