Міркування у маршрутці. Блог Олекси Пильного

Пасажири мають право на безпечний та комфортний проїзд. (ага, розмріялись!)

Відверто кажучи, я і раніше нечасто послуговувався маршрутками – потреби такої не було. А тепер тим більше не стану! І не тому, що грошей бракує…

Просто я ніяк не можу збагнути – за що платити 2 гривні 50 копійок?!?

Транспорт, тобто матеріальна частина – парк маршрутних автобусів не оновлюється, більше того не ремонтується: іржаві пороги, ламані східці, обдерті боки, зношена ходова частина. Питання: хто коли бачив помиту маршрутку?

Салон, себто місце комфортного перебування пасажирів – бруд, пилюка, заяложені крісла, на стінках і склі нова і ненова реклама і завішане всіляким мотлохом лобове скло. Питання: чи салон коли прибирають?!? Чи діють за принципом: на роботу-додому і так доїдуть?

Водій – акуратний, ввічливий, оголошує зупинки, професіонал…. “Ні синку, це фантастика!”

Хамовитий, часто палить (хоча є табличка про заборону паління у салоні), під час руху:

  • Розмовляє з приятелем
  • Гомонить по телефону
  • Слухає музику
  • Або усе вище перелічене відбувається одночасно!

Стан здоров’я водія???? Чи проводиться медогляд водіїв перед виїздом на маршрут? Чи проходять водії медкомісію раз на рік? А від цього безпосередньо залежить безпека руху і життя пасажирів!

Кваліфікація водія та дотримання правил. Маршрутки, які змагаються з тролейбусами і між собою, влаштовуючи перегони. Різко стартують з місця і не менш різко гальмують, валячи пасажирів з ніг. Кілька разів двері був свідком, як двері зачиняли стискаючи людей, добре хоч не дітей малих. Цікаво, чи стаж водія відповідає вимогам, щодо допуску до пасажирських перевезень…

І так, між іншим, оце все, що теліпається на лобовому склі, відволікає увагу водія, знижуючи контроль за ситуацією на дорозі.

От тепер вирішуйте самі, за що платимо 2,50 – за якісну послугу надану перевізником, чи за зростання прибутків, “відкати” чиновникам і так далі.

Олекса Пильний, Тернопільська Липа

 

Коментарі закриті.