Володимир Мороз: «8 Березня – це комерція, але водночас – символ»

Володимир Мороз, журналіст газет «RIA плюс» та «20 хвилин»

 

Я вважаю, що свято 8 Березня аж ніяк не може покращити стосунки між жінками і чоловіками, – для цього одного дня замало. Чоловіки щодня повинні шанувати і цінувати жінок, а жінки – чоловіків.

8 Березня – символ. Воно обтяжене радянським минулим, коли помпезно проголошували цінність жінки, а насправді – використовували майже дармову працю мільйонів колгоспниць, працівниць заводів…

От і тепер дехто вважає, що достатньо привітати жінку на 8 Березня, і все автоматично буде добре.

 

Магазини використовують це свято для того, щоб більше чогось продати, телебачення, – щоб його більше дивилися і тощо. 8 Березня – комерція, але водночас – це символ. Тож у мене немає однозначного ставлення до цього свята, тим паче, що я виріс у Галичині, і ані моя родина, ані сусіди не розуміють суті того свята. Якось нам ближчий День Матері.

 

Вважаю, що говорити хороші речі коханій, матері, бабусі, сестрам (список можна продовжувати) потрібно щодня. І Восьмого Березня також. Загалом, квіти більше чомусь частіше дарую у будні, аніж у свята.

 

Я не відзначаю Міжнародний Жіночий День. Я стараюся показувати, що рідних ціную щодня, хоч це і не завжди виходить.

Коментарі закриті.